.....

  1. DOWNLOAD RANCANGAN PENGAJARAN TAHUNAN & MODUL PJ, PK , MATEMATIK KSSR TAHUN 4 2015 MELALUI SCRIBD
  2. RANCANGAN PENGAJARAN TAHUNAN PJ & PK & MATEMATIK DAN MODUL DI SLIDE SHARE TAHUN 2015
  3. RPT KSSR PJ Tahun 4 2014
  4. RPT KSSR PJ/PK tahun 1, 2 , 3, 4 |2014| - ON SCRIBD
  5. RPT PENDIDIKAN JASMANI (kssr)TAHUN 3 2014
  6. RPT PENDIDIKAN KESIHATAN (kssr)TAHUN 3 2014
  7. RPT KSSR MATEMATIK TAHUN 2 2014
  8. RPT PENDIDIKAN KESIHATAN (kssr)TAHUN 1 2014
  9. RPT PENDIDIKAN JASMANI (kssr)TAHUN 1 2014
  10. RPT PENDIDIKAN KESIHATAN (kssr)TAHUN 2 2014
  11. RPT PENDIDIKAN JASMANI (kssr)TAHUN 2 2014
  12. LANGIT TAK SELALU CERAH
  13. PERMOHONAN KEMASUKAN KE INSTITUT PENDIDIKAN GURU (IPG) 2013
  14. VIDEO METEORIT TERHEMPAS DI RUSSIA
  15. Siapakah CHEGU FATIN ni ?
  16. KEBAKARAN DI TAMAN PERUMAHAN AWAM TANAH MERAH,JITRA
  17. Maharaja Lawak Mega 2012
  18. GAMBAR & VIDEO | PALESTIN DISERANG ISRAEL
  19. KONFLIK PALESTINE DAN ISRAEL
  20. Gambar & Video Taufan Sandy : New York Hampir Tenggelam (peringgatan Allah)
  21. HARI ANUGERAH CEMERLANG SKBBSB 2012 - Permata Gemilang
  22. APABILA FAHAMAN SYIAH MENGUASAI DIRI !!!
  23. From Liyana Adnan: Saya Minta Maaf |untung laa sape jadi cikgu.. |
  24. Semangat Merdeka dari murid-muridku
  25. Seni Rambut || water balloon hair
  26. Maklum balas || Khas untuk Liyana Adnan : " Untung laa sape jadi cikgu " |
  27. Bapak Segala Meriam ONLY in Kuala Kangsar
  28. "Kerja aku gosok gigi badak "
  29. TIPS DIET IKUT DARAH
  30. Angkasawan Neil Armstrong meninggal dunia
  31. Nasyid Dangdut
  32. Aku Rindu PadaMU Ya Rasulullah
  33. VIDEO||Mr Bean (Rowan Atkinson) Opening Ceremony - London 2012
  34. Bangladesh can't help Rohingya: PM Sheikh Hasina
  35. Promo Twilight Raya 2012
  36. BONUS HARI RAYA
  37. wordless:tepi kain
  38. Happy Born Day MY Fren
  39. Salam Ya Ramadhan
  40. Kenali Hackers
  41. Mata Pelajaran PJ dipinggirkan
  42. KEDUDUKAN SEMASA EURO 2012
  43. Roti Meriam Sempena EURO 2012
  44. Jadual Perlawanan EURO 2012"
  45. Tsunami Lagi Dekat Penang !!!"
  46. Penyokong B.E.R.S.I.H kena sound wei !!!"
  47. 6 Gempa Bumi DIcatatkan Hari ini"
  48. KERJAYA GURU : Lisa Surihani akui kerjaya guru lebih mencabar"
  49. Gelaran Doktor pada DR. Rozmey di Tarik Balik"
  50. Pertembungan 2 Alam"
  51. SAFEE SALI MENUNAIKAN IMPIAN "BUDAK BADAN BESAR"
  52. MY Convocation DAY
  53. Hari Terakhirku - Original BY AlangKhoma
  54. Gambar : Kem Kepimpinan Pengawas SK Bandar Baru Sungai Buloh (Sebelum)
  55. Roadblock Malaysia Vs Roadblock Luar Negara
  56. Pekerja KFC Bergaduh Dengan Pelanggan
  57. Chipita sudah sampai Kedah
  58. WORDLESS 19:"HARI"
  59. Sayangnya binatang ini kepada tuannya...
  60. Bahagian 1 : Siapakah nak uruskan Jenazah Ibu Bapa Kita wahai anak-anak ?
  61. Video : Kesian tapi lucu ! Marah sampai tercabut gigi
  62. Jutawan Bola Sepak Pertama Malaysia - Safee Sali
  63. Dulu Kelantan Sekarang Selangor
  64. Jadual Ceramah Ustaz Azhar Idrus untuk bulan 2
  65. Video ceramah di Masjid Shah Alam
  66. Renungan Bersama : Soal jwb Ustaz Azhar Idrus malam ni: 26 soalan kesemuanya.29.01.2012
  67. Renungan Bersama : Realiti Seorang Guru Di mata Masyarakat sekarang
  68. Ustaz Azhar Idrus datang Shah Alam
  69. Gaji Kakitangan Awam Februari 2012 Ikut Gaji Sistem Saraan Malaysia (SSM)
  70. Kenapa kita tak pandang meninggalkan SOLAT sebagai satu jenayah ???
  71. Perkhidmatan pemasangan UNIFI
  72. Benda pelik ???
  73. Anwar Vs Najib berdebat
  74. Simbah kakak dengan air panas
  75. Bayi mati tercampak
  76. Malaysia Layak ke final
  77. Adakah pengadil perlu dipersalahkan ???
  78. Lelaki peluk manyat teman wanita
  79. TIPS : MENGENAI ASPEK PENGADILAN DARI BEKAS PENGADIL FIFA KITA..-SUBKHIDDIN MOHD SALLEH-
  80. Makan FB,tido FB
  81. Rintihan Sayu Fifi
  82. Kepala berkecai kena mercun
  83. Polis Siasat Pelajar IPT jual Baucar
  84. Aku Perlukan Boyfriend
  85. Gempa kuat landa selatan Pulau Fiji
  86. 15 nelayan Filipina maut ditembak
  87. Baucer Buku RM200 1Malaysia. Wajarkah Dijual Semula Sesuka Hati?
  88. Keadaan rumah pemilik FERRARI
  89. Eskelator penduduk setinggan !!!
  90. Video:Maradona vs pele
  91. Video:Lelaki Kena Belasah Sebab Tak Mahu Berasmara
  92. Baucer Buku Di Jual di MUDAH.my
  93. Adik pemain badmiton negara ditikam
  94. Tonton Tv Online
  95. Penempatan PTD Dalam Sistem Pengurusan di Kementerian Pelajaran? Apa Pendapat Guru-guru?
  96. Gelombang Ombak Rindu
  97. Pasukan Senior Swit.- Nurul A’in Wahida Abu Bakar | EX-IPG KKB
  98. wordless # 18 - Alhamdulillah
  99. Atlet pecut Perancis yang bakal menggegar dunia Olahraga - CHRISTOPHE LEMAITRE
  100. |video| wanita kena tikam 70 kali tak mati x18sg
  101. Video kematian Izwan Pilus di hospital
  102. Izwan Pilus Meninggal Dunia Akibat Jangkitan Kuman Dalam Paru Paru
  103. Hari Pertama Aku Di SK BANDAR BARU SUNGAI BULOH
  104. KISAH MALAM PERTAMA !
  105. Gambar Isteri Di Ranjang Bersama Lelaki Lain Punca Penceraian Hattan?
  106. Lagi Kes Dekat China, Perempuan kena Tikam Depan Orang Ramai
  107. Persediaan perkara-perkara penting sebelum posting/lapor diri
  108. Info Kesihatan : Hilangkan Tekanan Dengan Sperma untuk Wanita?
  109. Apabila Kanggaroo Masuk Pekan |Video|
  110. Baru 4 Tahun Dah Berasmara di Tempat Terbuka ... Dunia ! Dunia
  111. Gambar Ustaz Azhar Disamakan Dengan Yahudi!
  112. Video:Perempuan kena belasah dalam bilik
  113. "KEMALUAN" lelaki putus

Friday, December 30, 2011

3
Komen
10 Orang Terkaya Dunia

Majalah Forbes yang berpengkalan di Amerika Syarikat telah mengeluarkan nama manusia yang terkaya di dunia pada bulan mac 2011. Kekayaan ini ditentukan oleh nilai kekayaan dan juga nilai asset yang dimiliki oleh manusia tersebut. Kebanyakan orang kaya yang disenaraikan oleh Forbes adalah muka lama yang selama ini mendominasi carta lelaki terkaya. Disini saya akan memuatkan 10 manusia yang terkaya diatas muka bumi pada tahun 2011.


10. Mukes Ambani
Net Worth : $27.0 Billion
Fortune : Inherited and Growing
Source : Petrochemicals
Age : 53
Country Of Citizenship : India
Residence : Mumbai
Industry : Manufacturing
Education : University of Bombay, Bachelor of Arts/Science
Marital Status : Married, 3 children


9. Eike Batista

Net Worth : $30.0 Billion
Fortune : Self Made
Source : Mining, Oil
Age : 53
Country Of Citizenship : Brazil
Residence : Rio de Janeiro
Industry : Retail
Education : RWTH Aachen University, Drop Out
Marital Status : Divorced, 2 children

8. Amancio Ortega

Net Worth : $31.0 Billion
Fortune : Self Made
Source : Zara
Age : 74
Country Of Citizenship : Spain
Residence : La Coruna
Industry : Retail
Education : NA
Marital Status : Married, 3 children

7. Lakhsmi Mittal


Net Worth : $31.1 Billion
Fortune : Inherited and Growing
Source : Steel
Age : 60
Country Of Citizenship : India
Residence : London
Industry : Steel
Education : St Xavier’s College Calcutta, Bachelor of Arts/Science
Marital Status : Married, 2 children

6. Lawrence Ellison

Net Worth : $39.5 Billion
Fortune : Self made
Source : Oracle
Age : 66
Country Of Citizenship : United States
Residence : Redwood City, California
Industry : Software
Education : University of Illinois, Drop Out
Marital Status : Married, 2 children

5. Bernard Arnault


Net Worth : $41.0 Billion
Fortune : Inherited and Growing
Source : LVMH
Age : 62
Country Of Citizenship : France
Residence : Paris
Industry : Retail
Education : Ecole Polytechnique, Bachelor of Arts / Science
Marital Status : Married, 5 children

4. Warren Buffett

Net Worth : $50.0 Billion
Fortune : Self Made
Source : Berkshire Hathaway
Age : 80
Country Of Citizenship : United States
Residence : Omaha, Nebraska
Industry : Investments
Education : Columbia University, Master of Science
Marital Status : Widowed, remarried, 3 children

3. Bill Gates

Net Worth : $56.0 Billion
Fortune : Self Made
Source : Microsoft
Age : 55
Country Of Citizenship : United States
Residence : Medina, Washington
Industry : Software
Education : Harvard University, Drop Out,
Marital Status : Married, 3 children


2. Carlos Slim Helu


Net Worth : $74.0 Billion
Fortune : Self made
Source : Telecom
Age : 71
Country Of Citizenship : Mexico
Residence : Mexico City
Industry : Telecommunications
Education : NA
Marital Status : Widowed, 6 children
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-

1. Orang Yang Solat



Rasulullah s.a.w bersabda :

"2 rakaat solat sunat fajar itu pahalanya lebih baik daripada dunia seisinya" H.R. Muslim & Tarmizi

Berikut merupakan orang-orang yang paling kaya didunia. KOmen ada???
Kalau bersetuju sharelah info ini kepada rakan-rakan yang lain....









10 Orang Terkaya Dunia -

0
Komen
Jom Berus Gigi. |video|



Asslamualaikum semua selamat pagi....pagi-pagi korang mesti gosok gigi betul. mesti best lagi kalau gosok gigi sambil layan video ni.




Jom Berus Gigi. |video| -

Tuesday, December 27, 2011

5
Komen
Salah Ke Gaji Guru Naik ???

Salam...
Sepertimana yang kita ketahui, gaji untuk semua pekerjaan sektor awam dinaikkan dalam pembentangan badjet 2012. Akan tetapi, ia menjadi masalah selepas berlakunya propaganda yang x sedap didengari. Dan yang terbaru SBPA sah ditangguh  dan Gaji kakitangan awam Febuari 2012 ikut sistem saraan Malaysia (SSM).




Antara respon bagi orag kurang tidak berpuas hati:
  1. Cikgu kerja mudah, balik awal, pastu gaji banyak pula.
  2. Dahlah cuti banyak gaji jalan penuh pula tu.
Ok sat sebelum tu mai kita tengok apa tugas sebenar sebagai seorang guru yang dikatakan gaji tidak berbaloi dengan kerja yang digambarkan oleh golongan yang kurang matang ini.


  1. Time pertandingan bola.. cikgu jadi REFEREE 
  2. Time budak nak bertanding apa2 acara... cikgu jadi JURULATIH
  3. Time aktiviti KH.. cikgu  jadi  PETANI
  4. Time kutip yuran.. cikgu  jadi  AKAUNTAN
  5. Time RMT.. cikgu  jadi  PELAYAN
  6. Time budak sakit.. cikgu  jadi  DOKTOR
  7. Time ceramah.. cikgu jadi MOTIVATOR
  8. Time hias kelas.. cikgu  jadi  PELUKIS SENI
  9. Time persembahan hari guru.. cikgu  jadi  KOMPOSER
  10. Time baiki kerusi rosak.. cikgu  jadi TUKANG KAYU
  11. Time budak muntah/berak dlm kelas.. cikgu  jadi  TUKANG CUCI
  12. Time budak mencuri.. cikgu  jadi DETEKTIF
  13. Time budak wat persembahan... cikgu  jadi  PHOTOGRAPHER
  14. Time perkhemahan.. cikgu  jadi TENTERA
  15. Time hari kantin.. cikgu jadi PENIAGA PASAR MALAM
  16. Time hari Guru... cikgu jadi PENYANYI
  17. Time gotong royong sekolah... cikgu  jadi TUKANG KEBUN
  18. Time masuk waktu solat.. cikgu  jadi  TOK IMAM
  19. Time mak bapak amek lambat... cikgu  jadi  BABY SITTER
  20. Time budak bergaduh.. cikgu  jadi HAKIM MAHKAMAH
  21. Time budak sakit kecemasan.. cikgu  jadi  PEMANDU AMBULANS
  22. Time merentas desa.. cikgu  jadi POLIS TRAFIK
  23. Time budak sedih.. cikgu  jadi PELAWAK

Ha tudia... bersusun kerja cikgu. Tak penah kenal erti lelah sebagi seorang pendidik anak bangsa. Tanpa dedikasi guru-guru siapalah anda sekarang dan juga saya sekarang. So kalau anda rasa apa yang saya katakan diatas ini tidak betul cuba anda bayangkan balik zaman anda sekolah dulu. 


Kalau murid dapat 5A, jarang kita tengok cikgu kena interview rahsia kejayaannya mendidik anak murid. Jarang kita tengok Cikgu diberikan hadiah, atau pengiktirafan kerana melahirkan seorang cendikiawan, apapun ingat guru-guru Allah Majikan tertinggi kita.InsyaAllah dia akan berikan kita ganjaran yang baik di dunia dan di akhirat... Amin 
Kalau anda suka Share lah ye...


Salah Ke Gaji Guru Naik ??? -

2
Komen
|gambar+ video| Pantai Teluk Lipat terhakis Teruk


Pantai Teluk Lipat, Dungun teruk dihakis oleh kejadian air pasang besar semalam. Sebahagian jalanraya di tepi pantai runtuh menyebabkan kesesakan berlaku kerana jalanraya yang berdekatan dengan kawasan perumahan dan Sekolah Agama IMTIAZ. Berikut adalah koleksi gambar dan video Pantai Dungun Terhakis Teruk Hingga Jalan Raya Rosak & Runtuh!

Berikut adalah gambar-gambar hakisan pantai Teluk Lipat.










Video-video ombak pasang besar



TOlong share kepada rakan-rakan anda selepas baca ataupun klik LIKE ye.
|gambar+ video| Pantai Teluk Lipat terhakis Teruk -

2
Komen
Taksalah Kalau Nak Buat Maksiat ...



Suatu hari ada seorang lelaki menemui Ibrahim bin Adham. Dia berkata, “Wahai Aba Ishak ! selama ini aku gemar bermaksiat. Tolong berikan aku nasihat.” Setelah mendengar perkataan tersebut Ibrahim berkata, “Jika kamu mahu menerima 4 syarat dan mampu melaksanakannya, maka boleh kamu melakukan maksiat”. Lelaki itu dengan tidak sabar-sabar bertanya “Apakah syarat-syarat itu wahai Aba Ishak?”. Ibrahim bin Adham berkata……..

Syarat pertama
“Jika kamu mahu bermaksiat kepada Allah, jangan memakan rezekinya.” Mendengar itu dia mengernyitkan kening seraya berkata, “Dari mana aku mahu makan? Bukankah semua yang ada di bumi ini rezeki Allah?” “Ya”! tegas Ibrahim bin Adham. “Kalau kamu sudah memahaminya, masih mampukah memakan rezekinya, sedangkan kamu selalu berkeinginan melanggar larangan-Nya?”

Syarat kedua
“Yang kedua”kata Ibrahim. “kalau kamu mahu bermaksiat, jangan tinggal di bumiNya ! syarat ini membuat lelaki itu terkejut setengah mati. Ibrahim kembali berkata kepadanya, “wahai Abdullah, fikirkanlah, apakah kamu layak memakan rezekiNya dan tinggal di bumiNya sedangkan kamu melanggar segala laranganNya?”. “Ya, anda benar” kata lelaki itu.

Syarat ketiga
Dia kemudian menanyakan syarat yang ketiga. Ibrahim menjawab, “kalau kamu masih mahu bermaksiat, cari lah tempat tersembunyi yang tidak dapat dilihat olehNya!”. Lelaki itu kembali terperanjat dan berkata, “Wahai Ibrahim, ini nasihat macam mana? Mana mungkin Allah tidak melihat kita?”. “Ya, kalau kamu yakin demikian, apakah kamu masih berkeinginan melakukan maksiat?” kata Ibrahim. Lelaki itu mengangguk dan meminta syarat yang keempat.

Syarat keempat
Ibrahim melanjutkan. “Kalau malaikat maut datang hendak mencabut rohmu, katakan kepadanya. “ketepikan kematianku dulu. Aku masih mahu bertaubat dan melakukan amal soleh”. Kemudian lelaki itu menggelengkan kepala dan segera tersedar, “Wahai Ibrahim, mana mungkin malaikat maut akan memenuhi permintaanku?”
“Wahai Abdullah, kalau kamu sudah meyakini bahawa kamu tidak boleh menunda dan mengundurkan datangnya kematianmu, lalu bagaimana engkau boleh lari daripada kemurkaan Allah”

Kalau Betul nak buat maksiat penuhilah syarat2 ini dulu.
Taksalah Kalau Nak Buat Maksiat ... -

Sunday, December 25, 2011

3
Komen
Biadab! Muslimah Mesir diseksa dan tersingkap auratnya oleh Tentera Zalim Mesir


ARRAYAH.INFO, Mesir,- Seorang muslimah di Mesir yang memakai abaya (baju labuh) hitam dilucuti pakaiannya hingga terbuka aurat di dalamnya oleh tentera rejim Mesir, pada hari Sabtu (17/12/2011), ketika sedang berjuang di Kaherah.

Tudung dan rambutnya ditarik dan diseret, dia juga dipukul, ditendang secara ganas oleh tentera biadab itu.

Sadisnya, kemudian dia ditinggalkan begitu sahaja di jalanan dalam keadaan tidak sedarkan diri.

Dia adalah salah seorang penunjuk perasaan yang ikut turun ke jalan untuk melakukan demonstrasi anti-tentera hari kedua di Kaherah, ia tak bersenjata, ia hanya seorang muslimah yang mahukan negaranya bersih dari para tentera rejim.

Ia salah satu korban dari beratus-ratus korban akibat kebiadaban tentera rejim Mesir.

Tentera dan polis Mesir menuduh para penunjuk perasaan melakukan kekerasan, sehingga mereka menyerang para penunjuk perasaan secara ganas.

Padahal, merekalah yang melakukan keganasan terhadap para penunjuk perasaan hingga jatuh korban tewas dan terluka.

Tentera-tentera biadab itu bukan hanya menyerang dengan kejam, tetapi juga menodai kehormatan muslimah Mesir.

Ini tak boleh dibiarkan! Astaghfirullah, segeralah bertaubat. La Hawla Wala Quwwata Illa Billah (Tiada daya dan upaya melainkan dengan bantuan Allah). Bangkitlah hai umat, selamatkan umat dengan Syariah dan Negara Islam Global.


Ini adalah kekejaman yang mereka lakukan.

Adakah ini tanda dunia akan kiamat???


Biadab! Muslimah Mesir diseksa dan tersingkap auratnya oleh Tentera Zalim Mesir -

4
Komen
Dah Nak Kahwin Pun Buat Hal lagi.



Assalamualaikum semua. Inilah manusia yang tidak bersyukur. Apabila nafsu syaitan mengusai diri inilah padahnya. Berapa hari sangat ja nak kAhwin tak pasai-pasai kena tangkap khalwat, lepas tu duk nak coutim dengan jabatan agama jangan heoh sebab bilan depan depa nak kawin...puikkk betoi....



LEDANG – “Saya tak nak perkara ini heboh dan kami akan kahwin bulan depan.” 
Itu permintaan seorang lelaki apabila dicekup berkhalwat bersama tunangnya oleh Penguatkuasa Pejabat Agama Daerah Ledang (PPADL) dalam sebuah hotel di sini, awal pagi semalam. 
Lelaki berusia 27 tahun dan pasangannya berusia 24 tahun ditahan dalam serbuan kira-kira jam 2 pagi itu, ketika sedang berdua-duaan dalam bilik di sebuah hotel. 
Lelaki itu mendakwa, dia berada di bilik hotel tersebut sekadar untuk menemani tunangnya dan akan pulang ke rumah ibunya di Sagil sebaik sahaja hujan berhenti. 
“Tunang saya tiba dari Masai kira-kira jam 5.30 petang dan dia datang ke sini kerana mahu menghadiri majlis pertunangan adik perempuan saya hari ini (semalam). 
“Saya bawa dia ke hotel ini kerana dia tidak mahu tidur di rumah ibu saya disebabkan malu dengan ahli keluarga yang lain,” katanya ketika disoal siasat penguat kuasa yang turut disertai Sinar Harian. 
Mereka sudah bertunang sejak setahun lalu dan bakal mendirikan rumah tangga pada Januari tahun depan. 
“Sementara menunggu hujan teduh, saya tertidur dan tidak sangka penguat kuasa akan memeriksa bilik ini,” katanya. 
Kadi Daerah Ledang, Sulaiman Maidin berkata, berdasarkan aduan orang awam, sepasukan anggota yang diketuai Pegawai Penguat Kuasa, Mohd Zainal Kadiran memeriksa hotel berkenaan. 
Menurutnya, selepas mengetuk pintu dan memberi salam, seorang lelaki berbaju T dan berseluar pendek membuka pintu. 
“PPADL terpaksa menunggu hampir 15 minit sebelum lelaki berkenaan membuka pintu dan membenarkan pemeriksaan dijalankan. 
“Pemeriksaan lanjut menemui seorang wanita memakai baju-T dan berseluar sedang bersembunyi di sebalik langsir bilik hotel berkenaan” katanya kepada Sinar Harian. 
Katanya, pasangan itu kemudiannya ditahan untuk siasatan lanjut kerana gagal menunjukkan sebarang dokumen mempunyai hubungan mahram atau suami isteri. 
“Mereka dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ledang untuk dibuat laporan tangkapan sebelum dibawa ke Pejabat Agama untuk siasatan lanjut dan dijamin dengan jaminan keluarga masing-masing,” katanya. 
Katanya, mereka ditahan dan didakwa di bawah Seksyen 27 (1) a b, Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Johor, 1997 yang boleh dikenakan denda tidak melebihi RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.
Sumber : Sinar Harian 

Dah Nak Kahwin Pun Buat Hal lagi. -

2
Komen
Cara Kumpul Dana yang pelik


Asslamualaikum semua....peliklah dunia sekarang ni... Cara mengumpul dana paling pelik pernah chegu tengok. Dana yang dikutip adalah untuk dana AIDS.

Cara kumpul dana yang pelik dimaksudkan disini ialah  Meremas Payudara sambil menderma. 

Caranya penderma boleh ramas payudara para model atau bisa disebut SPG sepuasnya. Beginilah aksi untuk mendapatkan wang yang banyak dalam waktu yang singkat. Model ini rela payudaranya diremas - remas oleh  penderma tanpa memperdulikan maruah diri... Hurmmmmm...


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




 Fikir-fikrkanlah... 



Cara Kumpul Dana yang pelik -

Saturday, December 24, 2011

2
Komen
Pesakit mati selepas alat kelamin putus digigit tikus


Seorang pesakit radang paru-paru atau pneumonia dipercayai mengalami pendarahan teruk sehingga maut akibat alat kelamin lelakinya putus digigit tikus di sebuah hospital kerajaan di Kolkata, di India, demikian menurut laporan sebuah media tempatan.
   
Kejadian menakutkan itu berlaku di Hospital SSKM semalam ke atas Arun Sandhukh, 53, semasa dia menerima rawatan kerana penyakitnya itu, kata akhbar Asian Age.
   
Pihak berkuasa hospital berkenaan mengakui banyak tikus berkeliaran dalam wad namun enggan mengulas lebih lanjut mengenai kejadian tersebut.
   
"Tidak seorangpun jururawat berada bersama pesakit yang mengerang kesakitan. Alat kemaluan lelakinya putus digigit tikus," kata seorang saudara kepada lelaki malang itu yang hanya dikenali sebagai Bishwanath kepada pemberita.
   
Ahli keluarga mangsa yang datang melawat menemui Arun mati berlumuran darah, kata laporan itu.
   
Kejadian malang di hospital yang tidak cukup kelengkapan dan sesak dengan pesakit di Kolkata, ibu negeri Bengala Barat itu telah menarik tumpuan media beberapa minggu kebelakangan ini.
   
Sabtu lalu, seorang pekerja pembersih hospital yang pemabuk di Kolej Perubatan Calcutta dilaporkan telah mencabut topeng oksigen seorang bayi yang berusia tiga minggu mengakibatkan kematiannya.
    
Dalam satu lagi tragedi malang di sebuah hospital swasta juga di Kolkata, pada 9 Disember lepas, lebih 90 orang mati lemas terhidu asap dalam satu kebakaran di bangunan hospital tersebut.


Pesakit mati selepas alat kelamin putus digigit tikus -

Thursday, December 22, 2011

1
Komen
Boboi Maharajalawak Mega Sunat



Asalamualaikum semua...Dah subuh jom sembayang hihihihi. Sapa yang tak kenal BOBOi Maharajalawak Mega, mesti korang pon kenal. Kalau dah kenal jom kita layan lagu minggu Muzikal hari tu. 
Sorry Sorry Boboi Benta





Boboi Maharajalawak Mega Sunat -

1
Komen
END YEAR MEGA GIVEAWAY 2011 by Cahaya Azyla


Assalamualaikum semua....jom join " END YEAR MEGA GIVEAWAY 2011 by Cahaya Azyla" sapa yang x join memang rugi hadia die memang gempak lah... Nak join giveway ni kena ikut syarat2 dia letak ni syarat dia.

  1. Follow blog CA dulu
  2. Buat entry END YEAR MEGA GIVEAWAY 2011 by Cahaya Azyla
  3. Copy banner diatas dan linkkan ke entry beliau
  4. Tag 3 orang blogger.Make sure diorang tahu about this Giveaway
  5. Like fan page CA
  6. Wajib tinggalkan link entry korang di ruang komen beliau
  7. Copy senarai sponsor dalam entry uolls and LIKE for pages or FOLLOW for blog
END YEAR MEGA GIVEAWAY 2011 by Cahaya Azyla -

Wednesday, December 21, 2011

26
Komen
Maklum balas Wartawan Hot Ticket 2011




Dah dapat ticket hot yang saya cakap semalam Hot Ticket 2011 . Apa yang saya tahu hari ini Movie yang saya katakan semalam mendapat pujian yang amat memberangsangkan. Jom kita lihat Reaksi peminat dan Wartawan mengenai Movie yang disiarkan hari ini.

" PUTRAJAYA: Pencapaian Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2011 adalah terbaik dalam tempoh empat tahun lalu berdasarkan Gred Purata Nasional (GPN) iaitu 2.71 mata. 
Ketua Pengarah Pelajaran, Datuk Seri Abdul Ghafar Mahmud, berkata seramai 34,271 atau 7.77 peratus daripada 448,738 calon Penilaian Menengah Rendah (PMR) mencatatkan keputusan A bagi semua subjek iaitu peningkatan sebanyak 0.75 peratus atau 3,408 pelajar berbanding 2010. "
Macam mana reaksi anda pula tentang cerita hari ini. KIHKIHKIH...
Maklum balas Wartawan Hot Ticket 2011 -

2
Komen
Hot Ticket For New Movie |FREE|



Assalamualaikum semua....Hahahaha. Tertangguh kerjaku tadi angkara Hacker yang baik hati. Tak apa kita lupa pasal tu. Ok untuk entry kali ini saya dengan bermurah hatinya ingin memberikan HOT TICKET 2011 untuk movie yang akan keluar esok. Nak tau cerita apa yang ditayangkan di pawangan yang terdekat cuba lihat. ticket yang saya nak bagi dekat korang semua FREE je. Jangan malu dan jangan sengan semua dapat. OK ni dia ticket dia.


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Best x dapat ticket free, best ohhh... cerita dia.

Untuk semak Keputusan PMR click sini.

Hot Ticket For New Movie |FREE| -

Tuesday, December 20, 2011

10
Komen
wordless # 16 | Cuba Buat Ayat Sendiri |


wordless # 16 | Cuba Buat Ayat Sendiri | -

3
Komen
Keputusan Peperiksaan PMR 2011 Melalui SAPS / SMS




Assalamualaikum semua, Ok tinggal 2 hari lagi weh untuk anak-anak yang baru lepas PMR baru-baru ni untuk mengetahui keputusan mereka. Jangan risau dah usaha-usaha dah apa-apapun terima sahaja. dah tahu belum cara nak check??? Ha yang tak tahu tu mai sini.


Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah atau lebih dikenali dengan SAPS telah menyediakan satu lagi kemudahan yang membolehkan pihak ibu bapa melihat prestasi pencapaian anak mereka di sekolah. Hanya beberapa langkah sahaja yang diperlukan untuk semak keputusan peperiksaan pertengahan tahun, peperiksaan akhir tahun, ujian penilaian dan peperiksaan percubaan UPSR, PMR, SPM dan STPM.

Berikut merupakan langkah untuk semak keputusan peperiksaan melalui SAPS

  1.  Click link ini. 
  2. Masukkan Nombor Kad Pengenalan atau Sijil Surat Beranak dan pilih sama ada Sekolah Rendah atau Sekolah Menengah dan seterusnya klik butang Semak Laporan. 
  3. Semua di hujung jari

Ok untuk kemudahan semakan keputusan secara online SMS


Semakan Keputusan PMR 2011 boleh dilakukan pada tarikh 23 Disember 2011. Cara untuk menyemak melalui SMS. Untuk dapat by hand pergilah sekolah dalam pukul 10.30am yea.


Taip PMR jarak NOMBOR ANGKA GILIRAN/IC CALON dan hantarkan ke 15888
"Semoga memperoleh keputusan yang cemerlang"



Keputusan Peperiksaan PMR 2011 Melalui SAPS / SMS -

0
Komen
Posting Tahun Depan


Asslamualaikum semua. Alhamdulillah saya ucapkan kerana posting mereka telah berjaya. Mesti anda semua tertanya-tanya Posting kumpulan mana? Mesti tau punya TESL COHORT 4. Mereka ni dah dekat setengah taun dah tamat pengajian tetapi belom lagi diposting ke sekolah disebebkan oleh pembekuan posting oleh kerajaan. 

Tetapi hari ini, penantian yang memeritkan bagi mereka telah tamat selepas surat khabar Berita harian telah menyiarkan tajuk berita mengenai " Penempatan guru TESL tahun depan". peggghhhhhhhhh.. apa lagi memang satu berita yang mengembirakan bagi mereka.


KEMENTERIAN Pelajaran ingin merujuk kepada surat bertajuk ‘Graduan TESL masih menunggu’ oleh ‘Guru TESL, Cohort 4’ yang disiarkan pada 9 Disember lalu. 
Pengadu ingin mengetahui status penempatan graduan TESL yang menamatkan pengajian di Institusi Pendidikan Guru (IPG) dan institusi pengajian tinggi awam (IPTA) dalam bidang pendidikan bahasa Inggeris sebagai bahasa kedua. 
Adalah dimaklumkan bahawa graduan TESL keluaran IPG 2011 sudah pun ditemuduga oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran untuk dilantik sebagai guru tetap pada 21 hingga 25 November lalu. 
Graduan TESL yang berjaya dalam temuduga berkenaan akan diberi penempatan di sekolah Kementerian Pelajaran pada awal tahun depan. Graduan IPTA akan dipanggil temuduga pada Januari ini berdasarkan keperluan kementerian dan mereka yang berjaya serta layak, dijangka ditempatkan di sekolah pada Mac depan. 
UNIT KOMUNIKASI KORPORAT, 
Kementerian Pelajaran Malaysia.

Click sini : 


Betul ke 1 Malaysia nak tebus EROPAH ???
Antara kereta Kia dengan Volkswagen mana terbaek! 
Perlukah Merokok ???
Microsoft office MAlaysia terbaek ??? Betul ke ??? 
Posting Tahun Depan -

Arkib Chegu